Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

A vásárló a www.keknyulbolt.hu webáruházban a jelen általános szerződési feltételekben (ÁSZF) foglaltak értelmében köt szerződést a webáruház üzemeltetőjével. Az ASZF elfogadásával a vásárló azt magára kötelező érvényűnek ismeri el.

A szerződés nyelve a magyar. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

A webáruház üzemeltetőjének adatai:

Név: Dr. Bodó Enikő, egyéni vállalkozó

Székhely/telephely: 4400 Nyíregyháza, Alkony u. 20.

Adószám: 67663886-1-35

E-mail: keknyul@keknyulbolt.hu

Telefonszám: +36-20-5228255

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal, Nyíregyházi Járási Hivatal

Egyéni vállalkozó nyilvántartási szám: 50569694

Kereskedelmi tevékenységet engedélyező hatóság neve: Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

Nyilvántartási szám: B-15.753/2016.

Tárhely szolgáltató: Tárhelypark Kft, 1115 Budapest, Keveháza u. 3., tarhelypark.hu

A vállalkozó magatartási kódexhez nem csatlakozott.

 

A webáruház használatával kapcsolatos tudnivalók

Termékeink ismertetése:

A webáruházban horgolással készült kézműves termékek találhatók, melyek főleg gyerekjátékok, de megtalálhatók köztük felnőtteknek készülő dekorációs termékek, ajándékok is. A kis darabszámban előállított, kézzel készített termékek jellegükből adódóan minimálisan eltérhetnek az áruházban feltüntetett képeken látottaktól, ezek a nem jelentős különbségek nem minősülnek részünkről a szerződés megszegésének.

A vásárlás menete:

A webáruház az oldal „Bolt” menüjében érhető el, ahol termékkategóriákba rendezve találhatók és a kategória nevére/képre kattintva érhetők el az egyes termékek. A termékeket ismertető bővebb leírás, illetve fotógaléria a termék nevére (pl. „Kismajom”) kattintva érhető el, míg a felhőre kattintva a termék azonnal a Kosárba kerül.

A megvásárolni kívánt termék a „Kosárba rakom” gombra való kattintással egy virtuális bevásárló kosárba kerül, ezzel egyidejűleg a webáruház a vásárlót átirányítja a „Kosár” oldalra. A további vásárlás a „Vásárlás folytatása” lehetőséget választva tehető meg. A bevásárló kosár tartalma a „Kosár” menüben szerkeszthető vagy törölhető, illetve a szállítási költség-kalkulátor értelemszerű kitöltésével itt határozható meg a szállítás formája, illetve látható annak költsége. Ha a vásárló már nem kíván több terméket a kosárba helyezni, a „Tovább a pénztárhoz”, vagy a PayPal fizetési lehetőséget („check out with PayPal”) választhatja.

Pénztár

A vásárló a „Pénztár” menüben adja meg a megrendeléshez és kiszállításhoz szükséges adatait, illetve itt hozhat létre egy felhasználói fiókot. Kérjük, hogy figyelmesen és pontosan töltse ki ezeket, hogy a megrendelést megfelelően tudjuk teljesíteni. A megrendelés véglegesítéséig lehetőség van az adatok ellenőrzésére, javítására. Az adatbeviteli hibákból adódó problémákért felelősséget nem vállalunk.

A „Pénztárban” a vásárlónak lehetősége van üzenetet hagyni a megrendeléssel kapcsolatban.

Kérjük, olvassa el pontosan a jelen ASZF szövegét a megrendelés véglegesítése előtt. A vásárló a szerződés elfogadását az „Elolvastam és elfogadom a felhasználási feltételeket” mező előtti négyzet beklikkelésével tudja megerősíteni. A „megrendelés elküldése” gombra való kattintással a megrendelés véglegessé válik.

A megrendelés beérkezését egy visszaigazoló e-mailben 48 órán belül megerősítjük, ez csak a megrendelés kézhezvételét igazolja. A szerződés akkor jön létre a szerződő felek között, amikor a vásárló egy következő e-mailt kap a teljesítésről (vagyis a csomag postázásáról). Amennyiben a szerződést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk teljesíteni, arról mihamarabb értesítést küldünk.

Ha a vásárló helytelenül adta meg az e-mail címét, a vásárlást visszaigazolni sem tudjuk. Ha a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem történik meg (a vásárló nem kap erről e-mailt), mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Ha a kiszállítás a helytelenül megadott szállítási cím miatt meghiúsul, a termék újra kiszállítása akkor lehetséges, ha a vásárló a cím helyesbítése után újra megfizeti a szállítási költségeket. Erre az általunk küldött értesítést követő öt napon belül van lehetősége. Ha a vásárló az adatbeviteli hibákat nem javítja, illetve az újra kézbesítést nem kéri, a már megfizetett termék árát az eredeti kézbesítési költség levonása után 15 napon belül visszajuttatjuk számára.

Fizetési és szállítási feltételek

A termékek ára magyar forintban van feltüntetve, az árak bruttó árak és a szállítási költséget nem tartalmazzák, a szállítási költséget külön költségként kell a vásárlónak megfizetnie. A szállítási költségek magában foglalják a csomagolás és a kiszállítás díjait.

A megrendelés ellenértékét a vásárlónak banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel van lehetősége kiegyenlíteni.

A termékek átvételére három lehetőség van:

– a termékek személyesen Nyíregyházán vehetők át, ennek nincs külön költsége

– Magyarország területén Foxpost futárral küldjük házhoz a csomagot, ennek ára 1150 Ft

– a csomag kérhető egy előre meghatározott Webox automatába. Az automatába való

szállítás költsége 750 Ft/csomag.

A szállítási költségek a szállítást végző cégek mindenkori díjszabásához igazodnak, ezért változhatnak is. A költségeket az ASZF-ben aktualizáljuk.

A 20.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen házhoz szállítjuk.

A megrendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére a vásárlónak 7 nap áll rendelkezésére. Amennyiben ez nem valósul meg, a megrendelést semmisnek tekintjük. Miután a bankszámlánkon megjelenik az átutalás, 3 munkanapon belül átadjuk a csomagot a fuvarozó cégnek. Onnantól a szállítás a fuvarozó cég feltételeinek és határidőinek megfelelően történik. A csomag átvételénél kérjük a vásárlót, győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Ha a csomag sérülten érkezik, azt kérjük jegyzőkönyvezni.

 

A szerződéstől való elállás joga

A vásárló és a vállalkozás közötti szerződések szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 20-29. § rendelkezéseinek értelmében a vásárló a termék átvételének napjától számított 14 napon belül egyoldalúan, visszamenőleg jogosult elállni e szerződéstől.

Ha a vásárló az elállási jogával kíván élni, az elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatát postai vagy elektronikus úton küldött levélben juttathatja el a webáruház üzemeltetőjéhez. Ha a vásárló eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A vásárló köteles a megvásárolt terméket eredeti formájában, ép, sérülésmentes állapotban, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. Ennek közvetlen költsége a vásárlót terheli.

A vásárlás visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

A vásárlót nem illeti meg az elállás joga olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtunk, illetve a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: …

Kellékszavatosság, termékszavatosság

A webáruház üzemeltetője a termék előállítójaként a termékek esetleges hibáiért kellék-, és termékszavatossággal tartozik. Erről további információk a http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/151 oldalon találhatók.

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a szavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, minthogy a vásárló igazolja, hogy a termék a webáruházból/a termék előállítójától származik. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban a vásárló köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a szavatossági jogok már nem érvényesíthetők.

A vásárló kérheti a hibás termék javítását vagy cseréjét. Ha ez nem lehetséges, a termék értékét levásárolhatja a webáruházban, végső esetben elállhat a szerződéstől.

A nem rendeltetésszerű használatból adódó hibákra szavatossági igény nem támasztható.

Panaszügyintézés:

A vásárló a termékkel kapcsolatos panaszait az alábbi csatornák valamelyikén keresztül szóban vagy írásban juttathatja el a webáruház üzemeltetőjéhez:

  • levélben (4400 Nyíregyháza, Alkony u. 20.)
  • e-mailben (keknyul@keknyulbolt.hu)
  • telefonon (+36-20-5228255)

Szóbeli panasz esetén a panaszt megpróbáljuk azonnal orvosolni. Ha ez nem lehetséges, vagy a vásárló a javaslattal nem ért egyet, a panaszról készült jegyzőkönyv készítése és átadása mellett kérjük a vásárlót, hogy panaszait írásban rögzítse. Innentől azt az írásban benyújtott panaszügyintézés szabályai szerint kezeljük.

Az írásbeli panaszokat tíz munkanapon belül megválaszoljuk és indokoljuk. Ha a vásárló az indoklással nem ért egyet, az illetékes ellenőrző szervekhez, illetve békéltető testületekhez fordulhat, amelyek:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal 
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Postacím: 4401 Nyíregyháza, PF: 299.
Telefonszám: +36 42 500 694,
Telefax: +36 42 504 398
E-mail: fogyasztovedelem@szabolcs.gov.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: +36 42 311-544,
Telefax: +36 42 311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

A panaszkezeléssel kapcsolatos írásos dokumentumokat öt éven keresztül őrizzük meg.

Adatvédelem:

A vásárló megrendeléssel kapcsolatos személyes adatait kizárólag a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges lépésekhez (regisztráció, szállítás és számlázás során a név, szállítási cím, e-mail cím) használjuk. Amennyiben a vásárló kéri, a vele összefüggésben tárolt személyes adatokról tájékoztatást adunk. Ha a vásárlóval a szerződés mégsem jön létre, töröljük a vele kapcsolatban tárolt személyes adatokat, illetve így teszünk akkor is, ha azt a vásárló kéri.

Az általános szerződési feltételek hatálybalépésének időpontja: 2017. április 15.

Vásárlás kategória szerint

Újdonságok

Legkelendőbbek